- Cudzoziemcy w biznesie
- Pierwszy biznes
- Rozwój biznesu
Kultura organizacji, czyli porozmawiajmy o relacjach.
Kultura organizacyjna
Chcesz stworzyć silny zespół lub wzmocnić swoją obecną drużynę? Czy skupiasz się na relacjach? Zmagasz się z pytaniem, jak ulepszyć relacje w swoim zespole? Koniecznie powinieneś zgłębić temat kultury organizacji. Mam dla Ciebie wiele sprawdzonych porad.
Zapraszam Cię do wzięcia udziału w kursie, który uprości Ci proces tworzenia i rozwijania zespołu.
Podczas szkolenia dowiesz się:
- Co to jest kultura organizacyjna?
- Jak wspiera ona działanie firmy?
- Jak istotne są relacje i jak wiele możesz na nich zbudować.
Bycie efektywnym liderem dla swojego zespołu wymaga ciągłego samodoskonalenia. Istnieje wiele ścieżek, a każdy może mieć różne spojrzenie na osiąganie celów. Niech to szkolenie, o kulturze organizacji, stanie się punktem wyjścia do refleksji nad tym, jak ważne są dla Ciebie relacje, które stanowić będą fundament Twojej wizji kultury organizacyjnej.
Zapraszam Cię na kurs podzielony na trzy części, podczas których omówię kluczowe role, jakie pełni kultura organizacyjna. Zarejestruj się, ukończ kurs i otrzymaj certyfikat.
Moduły kursu:
Lekcja 1. Czym jest kultura organizacji i dlaczego Edgar Schein porównuje ją do góry lodowej?
Lekcja 2. Jakie są „supermoce” kultury organizacyjnej?
Lekcja 3. Co wnosi do biznesu kultura organizacyjna?
Porozmawiajmy zatem o relacjach.
Opracowanie merytoryczne Agata Wojciechowska.