- Cudzoziemcy w biznesie
- Pierwszy biznes
- Rozwój biznesu
„Czym jest Komunikacja Wewnętrzna w organizacji”
Czym jest Komunikacja Wewnętrzna w organizacji
Zapraszamy Cię na kurs video „Czym jest Komunikacja Wewnętrzna w organizacji”
Jak rozmawiać, żeby zostać zrozumianym? Jak komunikować się w miejscu pracy i w życiu prywatnym? Wydaje się, to proste, ale…
Jak dobierać słowa? Czego unikać? Jak aktywnie słuchać? Tego między innymi dowiesz się w tym kursie. Poznasz niszczycieli komunikacji, ale też nauczysz się, jak sobie z nimi radzić. Podpowiemy Ci, jak tworzyć komunikaty, które trafią do odbiorców i zostaną zapamiętane.
Komunikacja wewnętrzna jest niezbędna do skutecznego funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa. W małych firmach, gdzie zasoby są ograniczone, efektywna komunikacja wewnętrzna może przynieść znaczne korzyści. Jakie? Przede wszystkim poprawę wydajności, zwiększenie zaangażowania pracowników i poprawę kultury organizacyjnej.
Martyna Stando, St. Sp. ds. Komunikacji Wewnętrznej oraz Karol Grad, Sp. ds. Komunikacji Wewnętrznej
Nazywam się Martyna Stando i wraz z moim kolegą Karolem Grad pracujemy w zespole komunikacji wewnętrznej w sieci Żabka. Stworzyliśmy ten kurs z myślą o właścicielach małych firm, menedżerach i wszystkich, którzy chcą poprawić komunikację wewnętrzną w swojej organizacji.
Moduły kursu:
Lekcja 1. Czym jest komunikacja?
Lekcja 2. Brudna 12 Gordona! Poznaj niszczycieli komunikacji!
Lekcja 3. Od celu po szczegóły! Jak tworzyć komunikaty, które zostaną zapamiętane?
Lekcja 4. Różnice kulturowe w komunikacji, czyli dlaczego Gruzinom należy patrzeć w oczy?