• Cudzoziemcy w biznesie
  • Pierwszy biznes
  • Rozwój biznesu

„Czym jest Komunikacja Wewnętrzna w organizacji”

Brak ocen

Martyna Stando, Karol Grad

Czym jest Komunikacja Wewnętrzna w organizacji

Zapraszamy Cię na kurs video „Czym jest Komunikacja Wewnętrzna w organizacji”

Jak rozmawiać, żeby zostać zrozumianym? Jak komunikować się w miejscu pracy i w życiu prywatnym? Wydaje się, to proste, ale… 

Jak dobierać słowa? Czego unikać? Jak aktywnie słuchać? Tego między innymi dowiesz się w tym kursie. Poznasz niszczycieli komunikacji, ale też nauczysz się, jak sobie z nimi radzić. Podpowiemy Ci, jak tworzyć komunikaty, które trafią do odbiorców i zostaną zapamiętane. 

Komunikacja wewnętrzna jest niezbędna do skutecznego funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa. W małych firmach, gdzie zasoby są ograniczone, efektywna komunikacja wewnętrzna może przynieść znaczne korzyści. Jakie? Przede wszystkim poprawę wydajności, zwiększenie zaangażowania pracowników i poprawę kultury organizacyjnej. 

Martyna Stando, St. Sp. ds. Komunikacji Wewnętrznej oraz Karol Grad, Sp. ds. Komunikacji Wewnętrznej

Nazywam się Martyna Stando i wraz z moim kolegą Karolem Grad pracujemy w zespole komunikacji wewnętrznej w sieci Żabka. Stworzyliśmy ten kurs z myślą o właścicielach małych firm, menedżerach i wszystkich, którzy chcą poprawić komunikację wewnętrzną w swojej organizacji.

Moduły kursu:

Lekcja 1.     Czym jest komunikacja?

Lekcja 2.     Brudna 12 Gordona! Poznaj niszczycieli komunikacji!   

Lekcja 3.     Od celu po szczegóły! Jak tworzyć komunikaty, które zostaną zapamiętane?

Lekcja 4.      Różnice kulturowe w komunikacji, czyli dlaczego Gruzinom należy patrzeć w oczy?

Skip to content