- Cudzoziemcy w biznesie
- Rozwój biznesu
Czas to pieniądz – zarządź produktywnie swoim dniem
Zarządzanie czasem
Z tego kursu dowiesz się o podstawach zarządzania czasem, co jest kluczową umiejętnością zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym.
Poznasz definicję zarządzania czasem jako procesu planowania i kontrolowania, który ma na celu zwiększenie efektywności i produktywności. Dowiesz się o sześciu najważniejszych elementach tego procesu, obejmujących ustalanie celów, planowanie, priorytetyzację, eliminację marnotrawstwa czasu, delegowanie oraz monitorowanie i ocenę. Kurs wyjaśni Ci korzyści płynące z efektywnego zarządzania czasem, takie jak zwiększona produktywność, mniejszy stres, lepsza równowaga między pracą a życiem osobistym oraz większa motywacja. Otrzymasz także praktyczne wskazówki, jak zacząć lepiej zarządzać swoim czasem, w tym notowanie aktywności i identyfikację czynników powodujących jego marnowanie.
Zapraszam Cię na 4 częściowy kurs podczas, którego poznasz konkretne mnetody zarządzania czasem
Moduły kursu:
Lekcja 1. Na czym polega zarządzanie czasem – od czego zacząć?
Lekcja 2. Techniki zarządzania czasem: zasada 70/30
Lekcja 3. Techniki zarządzania czasem: Macierz Eisenhowera
Lekcja 4. Techniki zarządzania czasem: Metoda ALPEN
Porozmawiajmy zatem o zarządzaniu czasem!